Dagen innan loppet

Nettan och Jag stanna på Haga cykel och satte dit en till vattenhållare. Tur att vi gjorde det! Sen stanna vi på pizzerian och tryckte i oss pizza...Titta ut på våra cyklar och försökte sätta ord på vad vi skulle genomföra i morgon. 30 mil? vad är det?



Hemma börja jag trycka i mig så mycket jag kunde! Mackor ja allt, stanna på vägen till Nettan på macken åt dounut, choklad, actimel och någon shake asäcklig!


Hemma hos Nettan var jag uppspelt. Vi forsatte äta Nettan potatis och kyckling och jag mackor och mums mums!
Sen la vi fram det vi skulle ha med oss..

Tyvärr sov inte jag på hela natten, Nettan fick ihop ett par timmar. Lite onödigt av mig att inte sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0