Gränsö Västervik

Idag tog jag min syster Malin och min bro Felix en tripp till Gränsö i Västervik. Älskar verkligen havet, och har tillbringat mycket tid förr ute i skärgården och seglat osv. Saknar det otroligt mycket! När jag blir gammal ska jag skaffa segelbåt.

Eftersom huvudet bara bankar så fort jag rör mig satt jag mest i skuggan i dag och tittat ut över havet. Doppa fötterna och blev åter igen sugen på att få ta ett dopp och känna det kalla havet mot min kropp. Våga inte nu när jag är sjuk, men hörde en gång att man inte blir sjuk eller sjukare av att bli nerkyld. Nog med det jag ska försöka paddla lite i sommar så jag får komma ut på de blå vågorna....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0