Hemlängtan

Sitter på bussen på väg hem till Linköping, har varit ute och rest i jobbet några dagar, längtar hem nu. Lämnade hemmet i torsdags för midsommarfirande hos Jossan, så himla rolig fest, superlyckat!! Sedan åkte jag till Göteborg i lördags och vidare till Italien i söndags och Holland i måndags. Även om det blir mycket jobb och mycket restid när man är iväg såhär så försöker man ju ändå få till lite härliga stunder där man får njuta av de olika platserna, här kommer lite goa bilder!


God mat & dryck i Rom


Skojig man som sålde prylar mitt i gatan i Italien


Terrassen på hotellet i Holland


Avslutade min resa med en härlig tjejmiddag hemma hos bäsa och finaste Christina och hennes familj. På bilden, Marie, Christina och jag, det är bara Anna som saknas här så hade hela klubben (GIW=Girls InWest) varit samlade, en aktieklubb som vi fyra startade för 5-6år sedan. Anna bor i London nu så henne får man inte se så mycket som man skulle vilja. Underbara, smarta och vackra tjejer!!


Jag och Christinas prinsessa Alice lekta, målade hennes naglar och myste, underbar tjej! Men det är inte så konstigt för hon brås på sin mor. Christina och jag träffades för cirka 7 år sedan och har sedan dess hängt ihop, hon är en av de mest fantastiska vännerna jag har!

- Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0