Möhippa och dagarna efter....

Jag och Nettan var på Marielles möhippa i lördags, sjukt kul! Fartdåre kan man lätt säga när bruden vann tävlingen på fyrhjuling! Sen fick hon köra sumobrotning mot alla oss som var där, tufft i värmen. Ett toppengäng med underbara människor.
Nettan körde bokstavlingen så det rök..
Ilse och Marielle gör sig fina för kvällen!
Vad är en möhippa utan spa...
Sen dagen efter var Jag och Nettan helt slut, ingen av oss var friska riktigt ännu och rösterna var hesa på oss båda. Jag tog lite relax på Gränsö!
Hemma med Ante blev det en Campari i den varma solkvällen!
Fick lite blommor me...
Shoppa lite idag med Mamma...
Långklänning nummer 5!
Linne från Annetes mosters butik!
Å så H&M..
Stanna på Biltema också och fika där för första gången. Måste säga att jag blev lite chockad när jag fick betala 40 kr för fikat. Prinsesstårtan är självklart min..
Får se när jag kan träna igen om jag/vi blir friska snart eller så är nästa 30 mil Vätternrundan. Det rimmar ju jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: anna

så fina bilder Jossan och vilken fin vit klänning :) Kraaaaaaaaam

2011-06-07 @ 21:00:04
Postat av: Anonym

vilken rolig möhippa,jag får väl gifta om mig!



(med pappa,ha,ha)

2011-06-08 @ 00:04:29
Postat av: Josefin

Pappa och du får väl ha fest för att ni hängt ihop alla dessa år!!!Kramisar



Tack Anna dom bästa bildederna har jag sparat till annat bruk hehe kram

2011-06-09 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0