Sjuk

Jossan och jag håller ju varandra i handen för det mesta och så tydligen också när vi blir sjuka. Jag går nu i Jossan fotspår vad gäller den här förkylningen eller vad det nu är och ligger en dag bakom henne. Idag var hon inte alls bra och på telefon så lät det som om man talade med en helt annan människa, får se om jag får det i morgon då. Satte mig i solen en stund på lunchen men det var tyvärr inte alls skönt när man är tjock i huvudet.

Målet är nu att bli 100% frisk till Vätternrundan och så får det loppet helt enkelt gå som det går. Inte mycket att göra något åt när man blir sjuk såhär nära inpå det.

Men ni ska se att vi snart är på benen igen och hej vad det ska gå undan då!




- Nettan


Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på er båda två!!!!!!

2011-06-01 @ 13:26:14
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0