Joggat med Elin

Min Elin och hennes blogg www.elinbloggar.webblogg.se
Vacker!!!
Ringde upp min kära vän Elin när jag kom till Hacket! Körde total urtömming om mitt icke så glamorösa sida här i livet! Men det är en annan historia. Det som är så jäkla skönt är att jag vet vart jag har Elin till 100%!!! Vi har känt varandra extremt länge och gjort allt tillsammans och vet nog lite för mycket om varandra med haha! Som sagt först powerwalkade vi jag och Elin i telefon 2,9 sen sprang vi 2,9! Eter det var jag i alla fall färdig i snabba drag om mitt liv och Elin berätta lite om sitt! Målet är att vi ska lyckas med en fika innan Jul när jag blir utsläppt! Hoppas det blir av hon betyder så mycket för mig och jag saknar henne i mitt liv nu!Sen blev det 2,9 varvet igen i högt tempo! kände mig stark i dag! Weenie var med och drog runt Matte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Min fina underbara vän! Är så tacksam för att ha dig i mitt liv! Du är så beundransvärd och jag är så stolt över dig och allt du gör. Saknar dig otroligt men även att vi inte ses så ofta så känns du aldrig långt borta! Älskar dig/ Elo

2011-11-17 @ 21:35:17
URL: http://elinbloggar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0