Barnens Vasalopp ny tid!

5 februari är det ändrat till, så änmäl er till en riktigt rolig dag med barnen!
Bloggen har haft ett långt uppehåll nu och vi har inte beslutat än hur vi kommer att göra. Men Nettan och jag är klara med vår Klassiker och det var lite syftet med bloggen. Att följa oss under våran klassiker och livet runt om det. En fantastisk tid tillsammans helt enkelt!
Jag var väldigt sugen på ett vasalopp till och en ny klassiker men tiden finns inte och jag har varit otroligt mycket sjuk. Nu ligger jag i feber igen och mår skit om jag får uttrycka mig så. Var hos läkaren med min omtalade höft och fick inte riktigt det beskedet jag velat ha, men som jag vetat länge. Så vilan, från rejäl träning kommer att vara lång. Och det blir svårt att annpassa mig till normalmotion ett tag...I dag är det inte så svårt skulle kunna sova dygnet runt känns det som...gärna i ett rum som detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0