Gant

Runt Jul var jag nästan inte ledig en timme kändes det som. Så när jag skulle handla min julklappar blev jag klar på två timmar. Var inne hos Elin i klockaffären och köppte 3 st Gant klockor bla. En till mig med så klart..

Jag har även blivit besatt av att ta alla bilder i Vintage Cam, systemkameran har legat och dammat på hyllan länge nu..

Jag är fortfarande sjuk med, men känner mig taggad inför våren! Jag kommer smygstarta, eller förhoppningsvis öka träningen, om kroppen tilllåter. Det ska jag blogga om hur jag lägger upp min träning från noll, så kanske ni som inte tränar får lite inspiration och tips. För nu finns ingen kondition eller styrka kvar att prata om, men energi upp till öronen har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0