Mat, vikt osv....

Jag har ju alltid varit extremt aktiv. Ända sen jag föddes! Snabbast ut av fyra syskon osv...men nu är det första gången i mitt liv då jag legat på vila så länge och kanske att jag måste tänka på vad jag stoppar i mig..tycker min kropp börjar ta en annan form. Som inte är positiv, så nu blir det nyttigt denna vecka! Hoppas jag blir frisk snart...Så träningssugen..ska bara komma på rätt aktivitet som inte stör mina höftproblem...Ja, så länge det finns snö kan jag ju enbart staka? haha nä simma? med bara armar då drunknar jag...eller ska jag helt enkelt bara ta det lugnt? Vi får se men kosten kommer jag tänka på för första gången på länge så i morgon blir det en frukost utan choklad...haha hur ska det här gå. Mitt mål är att måndag till fredag äta rätt å nyttigt! Mina mål ja dom har alltid legat så jag kan nå dom även i träning..ett tips! Vad är det egentligen för rätt med att lägga alla mål så högt att vi inte kan nå dom...eller var vi nära blir man bara besviken. Jag lägger ribban lågt och ser allt över det som ett plus!!!
lägger lite gamla bilder då Jag å Nettan skulle åka till vättenrundan... 30 mil i benen för att cyckla 30 mil på en dag...Helt sjukt men vi gjorde det!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Börja rida vet ja!! :) kram!

2012-01-30 @ 21:29:14
Postat av: Josefin

ja det är ju faktisk något jag varit sugen å ett tag;)Kram

2012-01-31 @ 09:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0